Új rekord: 18 milliárd forintért kelt el ez a legendás Ferrari
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
A klasszikus autók piacán, úgy tűnik, valóban nincs fék az árakon.
A 100 millió dolláros meseautó egy Mercedes 300 SLR Coupé.
A klasszikus autók drágulásának nagyon úgy fest egyelőre nincs vége, különösen igaz ez a teljesen egyedi darabokra.
Alacsony tömeg, erős motor, hátsókerék-hajtás, kézi váltó – ez lehet az újdonság sikerreceptje.
Ez a klasszikus szépségű amerikai sportkocsi egyenesen a 60-as évek közepére repít vissza bennünket. És mellesleg éppen tehetős új gazdájára vár.
Nem is akárhol, hanem versenypályán.
Ebből az egyedi vonalvezetésű sportkocsiból nem túl sok példány készült néhány évtizeddel ezelőtt.
Néhány hónapja volt hír, hogy visszatérhet a jelenlegi legklasszikusabb Ferrari, a 250 GTO egy mai változatban. Olyan cégek áltak már az ötlet mögé, mint a Pirelli. Most egy dizájnercég tervezgette a külsejét is.
Ebből a modellből mindössze néhány tucat példány készült, többek közt ez is indokolja az elképesztően borsos árat.
Új rekordot állítana fel ezzel az 56 éves Ferrari 250 GTO.
Olyan összeget kínáltak nemrég egy Ferrari 250 GTO-ért, ami minden rekordot megdöntött.
Az abroncsgyártó Pirelli úgy döntött, hogy beszáll abba a projektbe, amelynek során a feltámasztják a világ legértékesebb autóját, amelyből összesen 39 darab készült. Ám ha valaki ennek kapcsán valami extra széles és szuper tapadású gumira számít, csalódni fog. Ez a gumiabroncs elég unalmasnak tűnik.
A Ferrari 250 GTO-ból csupán 39 darab készült 1962 és 1964 között. Az ára darabonként eléri a tízmilliárd forintot.
Íme az autó, melynek minden egyes lóereje közel 37 millió forintot kóstál.
Ennek a Ferrarinak a vonalvezetésébe nagyon nehéz belekötni. Egy igen komoly hibája azonban mégiscsak van a gépnek.
A Ferrari 250 GTO nemrég kapta meg az árcéduláját, amire az eddigi rekordot tartó autó árának kétszeresét írták rá.
Nagy-Britanniában még sohasem fizettek annyit egyedi rendszámtábláért, mint amennyit egy ismert Ferrari-gyűjtő, bizonyos John Collins szurkolt le a minap egy rendszámtábla-aukción.
Egy Ferrari 250 GTO Berlinettát adtak el csütörtökön 38,11 millió dollárért, ami új aukciós világrekord.
Ismét megdőlhet a világ legdrágább autójának rekordja, és nagyon úgy néz ki, hogy továbbra is egy Ferrari 250 GTO birtokolja majd a trónt. Egy Németoszágban eladásra kínált modellt közel 64 millió dollárnak megfelelő euróért hirdeti a tulajdonosa: ha talál vevőt, messze felülmúlja majd a tavaly gazdát cserélt példány 52 millió dolláros árát.